خوردن طالبی در ماه آخر بارداری ضرر دارد؟؟

۷ پاسخ

من همین الان خوردم 😬

من هرروز میخورم
از بس تشنم میشه آب طالبی درست کردم همش تو یخچاله و میخورم 😅
ضررش فقط دستشویی رفتنه 🥴

😕😕😕😕😕😕😕

من که هرروز میخورم 😂🫣

فک‌ نکنم

من که خوردم عزیزم.اتفاقا میگن ویتامیناش خیلی زیاده مفیده.
ولی زیاده روی نکن

اره خیلییییییی😶😶😶😶😶😶😶😶😶مگه میوه هم ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی یار مامان مهدی یار روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری