به عنوان کسی که توی بارداری هیچی رعایت نکرد و همه چی خورد و همه جا رفت اصلا هم توی بارداری نه قند گرفتم نه فشار بدون هیچگونه مشکلی خدارشکر بچم به دنیا اومد و میگن فلان چیز بچه رو زشت میکنه بچم هم زیبا شد نمیخوام بگم چیزی رو رعایت نکن ولی میخوام بگم حساس نشو و نترس هوس هرچه کردی در حد رفع هوس بخور زیاده روی توی هرچیزی خوب نیست حتی اگه باردار هم نباشی ولی به اندازه بخوری قول میدم هرچیزی بخوری هیچگونه مشکلی پیش نمیاد
نهههه بخور نوش جونت
در حد کم بخور...همون وقت هایی که باردار هم نیستیم مضرن
میگن اره ولی منم بدجور اینروزا هوس میکنم چیزی ک قبلن نمیخوردم 😬😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.