۳ پاسخ

نه عزیزم ب اندازه بخوری ضرر نداره زیاد نخور

هیچی ضرر نداره اگه ب اندازه بخوری
زیاده روی تو خوردن چیزی بده حتی اگ مقوی ترین غذا باشه

آره با خیال راحت بخور

سوال های مرتبط

مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی