سلام
خوردن طالبی ضرر داره براما؟

۵ پاسخ

نه بخور که بعد زایمان کنی نمیتونی بخوری

برا افراد دیابتی ضرر داره وگرنه نه خیلی هم خوبه خنک میشه ادم

نه بخور عشششق جاي منم بخور🥹🥹🥹

نخیر خیلی هم خوبه من وقتی میخورم بچه کیف میکنه لگد میزنه منم از طعمش لذت میبرم و پرسیدم از دکتر گفت بخور

ن عزیزم چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد علی مامان محمد علی ۶ ماهگی
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خانوم کوچولو👶 مامان خانوم کوچولو👶 ۴ ماهگی