سلام مامانا خوردن هندوانه ضرر داره؟

۷ پاسخ

نه خیلی هم خوبه ولی در حد تعادل
چون زیادیش هم سردیت میشه هم قند رو زیاد می‌کنه اگر دیابت داشته باشن افراد.

اب دور بچه رو زیاد میکنه اگر خیلی زیاد بخوری

از ۳۶ به بعد چون انقباض میاره

نه والا چه ضرری من اکثرا هرروز میخورم

نه
اتفاقا دکترم از هفته ۳۶ به من گفت هندونه زیاد بخور

چرا باید ضرر داشته باشه؟!

نه چه ضرری هرچیزیو به اندازه بخوری ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین💞 مامان آوین💞 ۶ ماهگی
مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 هفته سی‌وسوم بارداری