نه خیلی هم خوبه ولی در حد تعادل
چون زیادیش هم سردیت میشه هم قند رو زیاد میکنه اگر دیابت داشته باشن افراد.
اب دور بچه رو زیاد میکنه اگر خیلی زیاد بخوری
از ۳۶ به بعد چون انقباض میاره
نه والا چه ضرری من اکثرا هرروز میخورم
نه
اتفاقا دکترم از هفته ۳۶ به من گفت هندونه زیاد بخور
چرا باید ضرر داشته باشه؟!
نه چه ضرری هرچیزیو به اندازه بخوری ضرری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.