منم خیلی میخورم🫠
من همکارم میخورد آب دور جنین زیاد شده بود
من عاشقشم هر روز میخورم با اینکه نفخش اذیتم میکنه برا اینکه نفخ نکنی یکم روش نمک بخور آبه رو آتیش
نخور زیاد
قند زیادی داره
طبعش سرده
و نفخ میکنی بشدت
اگه دیابت نداری نه عزیزم اشکال نداره ولی زیاده روی نکن
هندونه خونت میره بالا
من خیلی دوس دارم ولی نمیخورم چون باعث ادرار زیاد میشه همینجوریشم زیاد میرم دسشویی 🫠
بله قند خیلی زیادی داره و سردی
قند داره خیلی زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.