۷ پاسخ

کپسول زینتوما عالیه بخور

من امپولش فقط جواب میداد اونم تا ۳روز البته با اجازه دکترت بزن

وای ایشالا زودتر خوب شی چقدر بده این بالا آوردن من که خداروشکر ندارم🌹

نون خشک بخور چوب شور بخور بسکوییت نمکی بخور دمیترون بخور

این ویتامین ب ۶ واسه تهوع الکیه واسه من تاثیر نداره فقد یکم چیز ترش میخورم خوب میشم

ببین من ۲روز روزی ۳تا b6خوردم دقیقا شده بودم ی آدم روانی افسرده فقط گریه داشتم خفه میشدم دنیا رو سرم خراب شد بود

اره ناشتا وای نبودی هم مهم نیست دمیترون بخور سریع مینداره

سوال های مرتبط

مامان نیلا🫀 مامان نیلا🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان لوس لوسی🫀🧿 مامان لوس لوسی🫀🧿 هفته یازدهم بارداری
مامان دلارا🫀🩷 مامان دلارا🫀🩷 هفته چهاردهم بارداری