۴ پاسخ

آره منم هم هفته های شما بودم خیلی درد داشتم بچه جا باز می‌کنه الان خوب شدم

من جای بخیه های اپاندیسم خیلی میسوزه انگار دوباره داره پاره میشه😑😑

منم،جای بخیه ها حس میکنم از بیرون قرمز شده، از داخلم میسوزه

آره بچت داررشد می کنه پوست شکمت کشیده میشه

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی