خانوما من اصلا هیچ حسی از حاملگی ندارم

۵ پاسخ

وای منم مثل شما،از اوایل بارداری هم کلا هیچ علائمی نداشتم نه ویار نه تهوع، جفتم قدامی هست و هنوز حتی در حد یه نبض هم حس نکردم

خوشبحالت

منم امروز کلا هیچ علائمی ندارم خیلی نگرانم

لگداشو حس نمیکنی؟

مگه میشه؟ یعنی هیچ علائمی نداری

سوال های مرتبط