شیر میدم میتونم الوچه بخورم؟؟

۵ پاسخ

تا ۴۰ روزگی نخور
بعدا دندونات اذیت میشه

من که خوردم چون گلاب به روت هرچی شربت لاکسی ژل و انجیر گلابی اینا می‌خوردم فایده نداشت تا اینکه آلوچه خوردم

بستگی ب بچت داره ک حساس باشه یانه
ولی چند تادرحداینکه هوست رفع بشه بخور

خودت ضعف میکنی بنظرم نخور

هرچی میخوای بخور،بعدش میتونی چای نبات بخوری

سوال های مرتبط

مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان کارن💙😍 مامان کارن💙😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان نی نی ناز🤍 مامان نی نی ناز🤍 ۱۱ ماهگی