خانما قرص لاکتاول و شیر افزا کدوما خوبن

۲ پاسخ

من لاکتاول خورذم عالیه

من شیرافزا میخورم خیلی راضیم❤

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۱۷ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۹ ماهگی