۴ پاسخ

نه برای وزن خوب نیست،قندش خیلی خیلی بالاست و در حد یدونه اگر دوست داری بخور

بخور دیگ خوبه ولی زیاده روی نکن

برای وزن خودت خوبه 😁

هر چی هوس میکنی بخور

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۲ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان حانیه سادات مامان حانیه سادات ۳ ماهگی
مامان هانیا🤍 مامان هانیا🤍 روزهای ابتدایی تولد