۵ پاسخ

قند ناشتا ۹۳ بعد اون خوردن گلوکز ۱۴۰

لب مرزی یکم رعایت کنی بهتره

۹۳ رعایت کن

کم خونی دارین قند ناشتات بالاس یکم رعایت کن

بالاعه قند بارداری باید ناشتا زیر ۹۲ باشه بازم بستگی به دکترت داره

سوال های مرتبط

مامان ارتام‌جوجو🩵👶🏻 مامان ارتام‌جوجو🩵👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری