سلام من چطوری میتونم ماما همراه بگیرم

۴ پاسخ

توی خودبیمارستان بگو ماماهمراه میخوای خودشون بهت معرفی میکنن

مرکز بهداشت برو اغلب چند تا دارن اگ اونارو نخاستی معرفی میکنن مرکز های مامایی اونجا هرکی بخای انتخاب میکنی

یا از دکترت بپرس شماره میده حتما که ماماتو ازاونجا بگیری یا ازبیمارستانت یسوال بپرس

من میخام ب دکترم بگم ک بیاد

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۳ ماهگی
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیارومهراب مامان مهدیارومهراب ۱۳ ماهگی