۲ پاسخ

اره خیلی درد بدیه امروز همش این دردو داشتم مردمو زنده شدم

اره بدنم سنگینه و علائم دیگم ب هر طرف میخوابم کمرم بالای باسنم دفیقا درد میگیره باید هی از این پهلو ب اون پهلو بشم بعضی روزا درد میریزه توی ساق پا و تک تک انگشتای پام بعضی وقتا هم انگار پام گرفته ان

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی