۶ پاسخ

من ۲۵ هفتگی رفتم

ماه هشت

سلام من ۳۳ هفته رفتم

من مثلا چون الان مشکوک ب چسبندگی هستم.. برام هفته ۲۴سونو نوشتن

من توهفته ۲۹که سونو وزن رفتم چسبندگی روهم نگا کرد گفت ندارم معمولا بعد هفته ۲۷میرن

شما هم سزارینی

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری