سلام کسی سونوی چسبندگی رحم رفته اینجا

۵ پاسخ

ان شالله که چیزی نشه و بچتونو سالم بغل بگیرید

برای من مشکوک بود با انومالی انجام دادن و داشتم

اره من تو ۲۴ هفته رفتم

اغلب سونوی چسبندگی رحم تو۳۲ هفته میگن انجام باید داد

اره عزیزم من تو هفته ی ۲۵ بارداری رفتم

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی