۶ پاسخ

منم دقیقا اینجورم

من ازوقتی رفتم تو۳ماه خودشوهمش سفت میکنه اونم زیاداماخوب نمیدونم طبیعیه یانه

چرا من هیچ وقت حس سفتی رو نمیفهمم

من اگه طاق باز بخابم خودشو سفت میکنه
زیر دلم کش مباد

اره قشنگم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان هفته چهاردهم بارداری