۷ پاسخ

مهم اینه که به فامیلیش بیاد به نظرم..اسمو با فامیل صدا میکنن نه با اسم پدر و مادر🙄

سدنا سلما

یسنا ۰

اسما
چرا باید بیاد حتما مهمه مگه؟

عسل سما سنا سورا

سما ...

اسماء

سوال های مرتبط

مامان راوش مامان راوش هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیناز🐣💗🎀 مامان آیناز🐣💗🎀 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی