۴ پاسخ

من با بیمه تامین گرفته ۱۱۰
آزاد ۱۵۰۰ بود

روگامو برای چی می‌زنید ؟؟

پارسال دوستم از هلال احمر گزفت با بینه تامین اجتماعی،۱۵۰تومن

بهداشت رایگان زد برام

سوال های مرتبط