۵ پاسخ

آزاد 1400 با بیمه سلامت 200

1200 بود، تشکیل پرونده دادیم، نامه دادن بهمون، صد و خورده ای گرفتیمش

با بیمه چقدره ؟
باید دکتر بنویسه ؟

۱۷۰۰ فک کنم

سلام 1500

سوال های مرتبط

مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام ۴ ماهگی