دکتر زنان نوشت بیمه تامین اجتماعی هستم ۱.۵.....گفتم به داروخانه بیمه هستم یعنی آزادش چقدره
من بیمارستان زدم ۳۰۰ هزارتومن
بیرون ۲۷۰۰
من امروز خریدم با بیمه ۹۳ تومن شد
حدود دو میلیون و خورده ای ....
نمی دونم ، بستگی به بیمه خودت داره...
اما اگر دکتر تجویز کرده حتما تزریق کن...
چیز خاصی هم نیست برای مامان های گروه خونی منفی هست ...
اذه عزیزم با بیمه 350
فك كنم دكتر زنان براتون بنويسه بيمه ميخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.