۱۳ پاسخ

عزیزم یه سری مشکلات داره نشون دکترت بده احتمالا بفرسته سلفری یا آمینو . ان‌شالله چیزی نیس

ولی اگر بخواین بعد 6ماه میشه اقدام کنید

آخه عزیزم

ببخشید چند هفته سقط کردین

آخه بچت دختر بوده

عزیزم این زده مشکل کروموزومی یا هیدروپس منم هیدروپس شد بچم ۳۴هفته دوستمم سونو ان تی فهمید اگه هیدروپس باشه

هیدروپس هست

عزیزم یبار دیگ میگم انشالا ک چیزی نیس. ولی نوشته اختلالات کروموزومی یا هیدروپس در جنین ینی تجمع اب در قسمتی از بدن جنین.
حتما ب متخصص نشون بده

عدد ان تی زیاد نیس؟
۶.۶

عزیزم نوشته اختلالات کروموزومی. پرسیدی!ینی چی؟

چی بود نی نی

عکست واضح نیست

ی عکس از نزدیک تر بفرستین

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌ویکم بارداری
♥فاطیما♥ ♥فاطیما♥ قصد بارداری
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان کایان مامان کایان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان مهوا گلی مامان مامان مهوا گلی ۵ ماهگی
مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی