اینم سنو مشکلی ندارم

تصویر
۶ پاسخ

کجا رفتی برای سونو سنندجی هستی؟؟

جفتم چی هست

چه زود جنسیت و گفته بدای منو نگفت

وای خوشبحالت جوابشو گرفتی
من ۲۶ رفتم سونو فرداشم رفتم آزمایش دادم این ماه ۱۴ قراره جوابش بیاد دل تو دلم نیس هی تاریخارو میشمورم تا جوابش بیاد برم پیش دکتر ببینم چی به چیه🥲

اخی گل دختره😍

چه خوب بسلامتی .جنسیت هم گفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌ویکم بارداری
♥فاطیما♥ ♥فاطیما♥ قصد بارداری
مامان کایان مامان کایان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان مهوا گلی مامان مامان مهوا گلی ۵ ماهگی
مامان وحید سحر 🧿💎💎 مامان وحید سحر 🧿💎💎 ۸ ماهگی
مامان فسقلی 😍😍 مامان فسقلی 😍😍 ۳ ماهگی
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی