اینم سنو انومالی قشنگا مشکلی هست یا نه ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیرم جنسیت دو قلوهاتون چیه؟

همه چیز خوبه گلم بسلامتی
عزیزم هزینه انومالیت چقد شد؟

نه خدارو شکر همه چی عالیه

خداروشکر خوبه نینیم دخمله

خوبه عزیزم مشکلی نداره فقط هفته ۲۲ تا ۲۴ باز بری سونو

جنسیت چی بود

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی💙💓💝 مامان نی نی💙💓💝 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی