۴ پاسخ

همون سونو شکمی عادی که ریز ریز اعضای بدنشو چک میکنن. مگر اینکههههه دکترت داپلر نوشته باشه یا طول سرویکس. داپلر هزینش جداس برای شریانای رحمیه. طول سرویکس احتمال ۹۵ درصد واژینال انجام میشه

سونو رنگی فرق داره .
انومالی هم مث بقیه سونوهات سیاه سفید .
همه جای بچرو چک میکنه

گوگل دقیق میگه

سونو شکمی معمولی هس عین انتی

سوال های مرتبط

مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری