ببین دوستان سنو مشکلی نداره

تصویر
۸ پاسخ

تو گفتگو بهت پیام دادم بیا اونجا

خدا بهت دو قلو داده مردم ی میلیارد خرج میکنن ک بچه بکارن بچشون دو قلو بشه و سالم. الان خدا همیطوری بهت دو قلو داده ... قرص آهن و ویتامین دی میخوری؟ بهداشتم فردا حتما برو ببینم دیر نشده باشه واسه سونو انتی . ..

فقط فردا نرفته باشیااااا😐😐😐

تازه شما پر کاری تیروییدم داری ک تو بارداری خیلی خطرناکه و جدا باید از اول بارداری قرص میخوردین ... اخه چراااااا سر سری میگیری من عصبانی میشم😭😭😭😭

۱۴ هفته ای ؟ سونو زده ۸ هفته تفاوت زیاده

سونو انتیم رفتی؟

هشت هفته و چهار روزته چطو گهواره زدی ۱۴ هفتع

دو قلو بارداری؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی 😍😍 مامان فسقلی 😍😍 ۳ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان لنا🤍✨️ مامان لنا🤍✨️ هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی