۷ پاسخ

من دیگه دارم میرم ۸ هنوزم حالت تهوع دارم

هیچی‌نگو خاهر از دیروز هیچی نخوردم قرص ک قرص خوردم بالا اوردم🫠

من دو بار بستری شدم با طول سرویکس پایین همش بالا میارم بچه جاش آمنه عزیزم خیالت راحت

نه عزیزم،بعضی ها تا ماه اخر و دم زایمان هم این حالت ها رو دارن

نه عزیزم

من تو ۷ ماهگی دارم بالا میارم

من تا اول شش ماهگی بالا میوردم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد