من از ۴ ماه و نیم بود با نظر دکترش آب دادم
غذای کمکیشم شروع کردم پس حتما باید اب بخوره
بده بهش یکم
آره بده یکم هوا گرمه تشنشون میشن
دکتر پسرم گفت از چهار ماهگی به بعد باید اب بخوره
دکتر متخصص دخترم گفتن که از زمانی که به بچه غذا میدین روزی ۷ الی ۸ قاشق اب جوشیده سرد شده بهش بدین
شیرخشک میدی بده
من روزی دوتا قاشق آب چوشیده خنک میدم بخوره چون گرمه عرق میکنه آب بدنش میسپزه همین دوتا قاشق باعث میشه ادرارش هم سفید میشه
۶ ماه به بعد
ببین دکترش میزاره یا نه چون هوا گرمه گناه داره
۶ماه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.