۰تا ۳ رو من من تا ۲ ماه تن بچه ۳۶۰۰ کردم
یک بگیری به تنش زار میزنه باید استینشو تا بزنی و شلوارشو تا زیر بغلش بکشی بالا
من صفر نگرفتم سایز یک و دو گرفتم
من پسرم ۳۲۰۰ بود و سایز ۱ ها تو تنش زار میزدن حتمااااا سایز صفر بخر .اصلا شک نکن.
من همه رو یک گرفتم اگه براش یکم بزرگ باشه بهتره تا کوچیک
والا سایز صفر تو تن دخترم زار میزنه
سایز صفر من یک دست ۵تیکه گرفتم با لباس بیمارستانی
صفر نگرفتم اصلا
ن بابا یک بهتره تنگ نیست
چون سایز ۰ هزینه الکیه
من دختر اولیم ۲۶۰۰ کیلو بود اصلا سایز ۰ اندازش نشد و سایز ۱ پوشید اون هم زود کوچیک شد و نو موندن رفت سایز ۲
اما دومی فک کنم پسره سایز ۰ که نمیگیرم
من دخترم 3700بود سایز0 تنش میکردم و بازم جا داشت بزرگ برای نوزاد تازه متولد شده بزرگه و شلخته اش میکنه
جفتش نیاز
من صفر گرفتم ی ست کامل یک هم گرفتم دو ست
صفر تا چهل روزگی نوزاد بکار میره
سایز صفر لازمه حداقل تا ۱ ماه عزیزم
بستگی به وزن بچه داره بالای ۳ کیلو سایز۱ زیر ۳ کیلو سایز ۰
من پسرم سه کیلو بود لباس سایز صفر براش خریدم بازم باید آستین و شلوارشو تا بزنم
به نظرم سایز صفر حداقل دو دست بخر حتما
صددرصد سایز صفر تا سه ماه بخر عزیزم
پسر من ۳/۵۵۰ به دنیا اومد و تا الان که دارم لباسای سایز صفرشو میپوشم همچنان سرآستین هاش و پایین شلوارشو یکی دوتا تا میزنم. قد پسرمم ۵۰ بود. و فکر میکنم تا چهل پنجاه روزگی لباسا سایزش باشه
سایزیک واسه ۳۳۰۰بزرگه😑
من سایز یک گرفتم احساس میکنم خیلی بزرگه امروز دارم میرم ببینم سایز صفرش چه اندازه هس یه پنج تیکه صفر بگیرم
من فقط صفر خریدم ۳۳۰۰بدنیا امده همه بزرگه تا میکنم
من صفر هم گذاشتم ، یک هم گذاشتم ، البته هنوز ساک نگرفتم، فعلا همینجوری گذاشتم دیگه اونجا خودشون نگاه کنن کدوم سایز بچه ست تنش بدن
من سه دست صفر خریدم با یه ست بیمارستانی.
یک پنج دست گرفتم با سه تا سرهمی....
دو یکدست گرفتم با یه سرهمی....بقیه رو بزرگ شه مطابق نیازش میخرم
من یک دوست ندارم اول هاش ..صفر خوبه برا اول ها..یک میپوشونی گردنش بیرون میمونه خوشم نمیاد
من صفر نگرفتم اما واقعا لازم بود
من دوستم ۳ تا پسر داره میگفت دانالو گرفت هرسه تاشون تا ۳ ماه پوشیدن خیلی درشت باشه بچه تا ۲ ماه اندازه میمونه
سایز ۰ تا ۳ ماه دانالو یا نیلی یا یه مارک خوب بگیر مارک بیخود باشه اندازه بچه نمیشه اندازه هاشون استاندارد نیست
یک
من ۱ گرفتم همش بزرگه هههه ولی دو تایش ۱ است براش تنگ شده سایز ها کلن فرق میکنه
من ۲دست صفر گرفتم چون زود بزرگ می شه بچه
من ک هنوز دارم سایز 0تن بچم میکنم،،
صفر ب کارت میاد دو دست بگیر
سایز ۱ اصلا از ۳ ماهگی میشه پوشوند.حتما صفر بخر من دختر ۳ کیلو بدنیا اومد بازم صفر براش بزرگه
من ی دست صفر گرفتم پنج تیکه و یه سرهمی صفر بقیه یک و دو
دو دست صفر بگیر لازمت میشه شک نکن.
تاپ و بلوز آستین دار با شلوار و کلاه.
همینا کافیه.
من سایز یک و دو گرفتم
فقط دوتا سرهمی سایز صفر گرفتم
صفر عزیزم
من صفر اصلا تن دخترم نشد یک از اول تنش کردم
برای توراهیم 0تا3گرفتم که اندازشو نرماله
صفر برند
ولی اگرمیخوای معمولی بگیری ۱بگیر
من سایز صفر خریدم یک دست پنج تیکه یک سرهمی و یک زیردکمه و مانتو شلوار زیاد هم جنس گرون نخریدم
والا من صفرم واسه بچم بزرگه☹
بستگی ب نی نیت داره
من یک گرفتم دخترم ۲۹۰۰ بود دو صفر تنش خوب بود 🤦♀️ خریدیم دو دست
هر دو نیازه یک برا اوایلش بزرگ میشه
خداروشکر ما همه چی خریدیم
البته من اسباب بازی لباس چندتیکه خریدم بقیه شومامانم خریده هنو نیاورده
من دو دست صفر گرفتم یه دست یک
صفر تا یک ماه نگیر صفر تا سه ماه بگیر
دو دست صفر لازمه
صفر بگیر یکی دوهفته اولو صفر تنش کن
سایز یک خوبه
صفر زیاد نگیر من نگرفتم فقط ست بیمارستانی صفرگرفتم
۱.۲.۳بگیر
من صفر نگرفتم فقط یک و دو و سه
اینجاپی وی نمیشه رفت؟
من صفر نگرفتم خیلی کوچیک بود بنظرم یک گرفتم
صفرهم لازم میشه درحد2دست
والا ۰-۳ هم گشاده واسش... از بس گهواره کفتن یک بگیر الان مشکل لباس دارم
صفر خیلی خوبه اندازس قشنگ
دختر من سه کیلو و ششصد بود و سایز یک به تنش زار میزد،اگه دوس داری بچه مرتب باشه حتما دو سه دست سرهمی و لباس سایز صفر بگیر
۱۹ تیکه سایز ۰ تا ۳ ماه گرفتم
صفرررر
اصولا الان بچه ها زیاد وزنی ندارن پس همون صفر و دوصفر بهتره
اگه ۰تا۳ماه هست خوبه بگیر
ولی صفر خالی نگیر کوچیکه
یه پنج تیکه صفرگرفتم چهارپنجتایک
صفریه دست بگیرمن که 24تیکه صفرگرفتم تاچهارماه هم تنش میکردم برااین بچمم حتماهمون کارومیکنم
صفر تا ۳ ماه بگیر
یک.
صفر کم بخر یه دوتا سه دست بسته چون اگه بچت درشت باشه تو تنش نمیره و بچم اولاش رشدش سریعه زود براش تنگ میشه صفر تا یه دوهفته یا یه ماه بیشتر نمی تونی تنش کنی
البته بسته به جثه بچت داره
من سه دست 5 تیکه سایز یک گرفتمه
سرهمی سایز یک یدونه
ی ست بیمارستانی ک سرهمی شنیدم تنش نمیکنن
ی بلوز شلوار سایز صفر گرفتمه ک اگه سرهمی تنش نکردن
باز میخام ی دست جنس خیلی خوب صفر بخرم
سایز دو 2دست داره اونا که فعلا هیچ
بنظرتون کافی ان؟
چرا خیلیا پیشنهاد میدن ک اصلا صفر نگیرید
خیلیام میگن چرا استفاده میشه بخرید
بنظرم مونده به مارک لباس
بچمم فروردین میاد نمیدونم کافیه یا نه مثلا سایز یک هام کوکالو دانالو ان از نظر خودم بزرگن
صفر دختر من هنوز تنشه احتمالا تا ۲۰ روزگی هم تنش باشه
سایز یک تو تنش زار میزنه
من یک گرفتم صفر استفاده نمیشه
منم طبق تجربه اطرافیان سایز صفر رو گرفتم هم ۱۹ تیکه بیمارستانی هم چندتا تیکه جدا
من یدونه صفر برا اطمینان خریدم
قیمت مناسب اگه نیاز شد تنش کنن
من صفر تا سه ماه خریدم
من ۱ گرفتم با ۲ ولی دخترم ۳ کیلو بود همشون بزرگن براش دو سه دست ۰ بگیر بنظرم جون الان فقط ست بيمارستانی هاش اندازشن
سایز صفر دوتا بخر
صفر نگرفتم فقط یک چندتا گرفتم
۰ تا ۳ بخر
من ک صفر گرفتم سرهمی و بادی شلوار جمعا ۵ دست
من یه ست ۲۰ تیکه سایز صفر گرفتم بقیه همشو یک و دو سه گرفتم
من برای بیمارستان فقط یه دست صفر گرفتم که گفت سایز صفر تا ۴ کیلو اندازه میشه
من ۳۴ هفتمه هنوز هیچی نگرفتم
نمیدونم چه بگیرم
چون تنگ میشه واینکه مابی بی زدنی تنگ میشه شلوار اینا
من سایز صفر گرفتم تازه اینم بزرگه براش
صفر دو سه دست بگیر مثل بادی
یه دست بلوز شلوار سایز صفر برای داخل موقع زایمان یه سرهمی چیزی برای اینکه خودت تنش کنی
چه مارکی میگیری؟
مارکایی که جنسشون خوبه و .. قوارع دارن و سایز بندیشون صفر تا ۳ ما و ۳ تا ۶ ماه و.... اینجوریه حتما صفر بخر حداقل دو دست
صفر برای ۳کیلو به پایین هست
من دو دست صفر گرفتم تا یک ماه و نبم اندازه میشه به نظرم بعدش دبگه سابزای یک دو سه
اگر زیر سه کیلو باشه صفر
بیشتر باشه یک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.