مامانا شما هم شده یهو ترشح ابکی بیاد ازتون

۶ پاسخ

وقتی راه میرم آره زیااااد

منم دارم طبیعی هستش گلم نگران نباش

بله گاهی پیش میاد

اره مخصوصا وقتی از پله میرم بالا کلی آب میاد 😐

اره من از اول داشتم

من دارم
و امروز خیلی سرپا بودم.نگرانم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۱ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی