بنظرتون این دوتا فسقلی نسبتشون بهم چیه🤤❤️

تصویر
۷ پاسخ

خواهربرادرن

میخوره ابجی وداداش باشن چون خیلی شبیه هم هستن

خواهر برادر

خواهر

خاله خواهرزاده

دخترخاله پسرخاله

دختر عمو پسر عمو

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس 🦚 مامان امیرعباس 🦚 ۱ سالگی
مامان امیرعباس 🦚 مامان امیرعباس 🦚 ۱ سالگی