چرا نباید طاق باز بخوابیم؟؟

۵ پاسخ

خون رسانی ب بچه کم میشه

اگر اذیتی نیمه پهلو بخواب. یعنی ب پهلو بشو و پشتت ی بالشت بذار و بهش تکیه بده . هم طاق باز نیستی هم شاید بهتر باشه دردات

گلم خونرسانی کم میشه و فشار رو کمر خودت بیشتر میشه و خوب نیست گلم

چون گوشت شکم و جفت وزنش می‌افته روی کیسه و خونرسانی جفت کم میشه

خون رسانی به جفت کم میشه به قلب خودتم که سطح اکسیژن رو میاره پایین و برای نی نی خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۸ ماهگی
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان فاطمه و محمد مامان فاطمه و محمد هفته سی‌ام بارداری
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی