دوستان چرا نباید طاق باز خابید؟

۱۰ پاسخ

چون خونرسانی ب نینی کم میشه

بند ناف میپیچه دور گردن بچه خدایی نکرده

تو چند هفته ب بعد نباید طاق باز خوابید، ب سمت راست خوابیدن بهتره یا چپ

طاق باز خوابیدن باعث میشه خون رسانی به بچه کم بشه چون سنگینی بچه و شکم روی شریان اصلی نیافته. ربطی هم اصلا به بند ناف نداره. میتونی چند دقیقه بخوابی خستگی بدنت درآد دوباره به پهلو بخواب

از چند هفتگی نباید طاق باز خوابید

چون یه عالمه سنگینی شکم میوفته روی نی نی طفلی لِه میشه 😅 راحت ترین حالت براش پهلو خوابیدنه

بخاطر خود شماست بیشتر وقتی بچه سنگین میشه به حالت طاق باز میفته رو یکی از شریان های ستون فقرات و خونرسانی به شما کم میشه و شاید به بچه هم خون نرسه

درستش اینه که خون رسانی بچه کم میشه

خونرسانی به بچم کم میشه

من که همیشه می‌خوابم رو بارداری قبلی ها هم همینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نفس و نامین مامان نفس و نامین هفته سی‌ام بارداری