چون خونرسانی ب نینی کم میشه
بند ناف میپیچه دور گردن بچه خدایی نکرده
تو چند هفته ب بعد نباید طاق باز خوابید، ب سمت راست خوابیدن بهتره یا چپ
طاق باز خوابیدن باعث میشه خون رسانی به بچه کم بشه چون سنگینی بچه و شکم روی شریان اصلی نیافته. ربطی هم اصلا به بند ناف نداره. میتونی چند دقیقه بخوابی خستگی بدنت درآد دوباره به پهلو بخواب
از چند هفتگی نباید طاق باز خوابید
چون یه عالمه سنگینی شکم میوفته روی نی نی طفلی لِه میشه 😅 راحت ترین حالت براش پهلو خوابیدنه
بخاطر خود شماست بیشتر وقتی بچه سنگین میشه به حالت طاق باز میفته رو یکی از شریان های ستون فقرات و خونرسانی به شما کم میشه و شاید به بچه هم خون نرسه
درستش اینه که خون رسانی بچه کم میشه
خونرسانی به بچم کم میشه
من که همیشه میخوابم رو بارداری قبلی ها هم همینجوری بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.