این مولتی خوبع؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

عالیع

منم اینو دادم

من اینو دکتر گفت به پسرم دادم خیلی خوبه

ویواکیدز هم خوبه طعمش ازپدیا بست خوشمزه تره

آویفر هم خوب بود ولی غلیظ بود پسرم از طعمش بدش میومد

آره من به دخترم میدادم

منم میدم راضیم

عالیه

منم از این میدم

اره عزیزم من میدم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان هامین👼💙 مامان هامین👼💙 ۷ ماهگی