مولتی چی بگیرم خوبع؟؟

۷ پاسخ

باید ببینی بچه ت چ طعمی دوست داره من پدیا بست میدادم پسرم بدش میومد نمی‌خورد با اینکه خوشمزه بود
الان بی‌بی جویس میدم اونو میخوره

من پدیا میپم پسرم عوق میزد اصلا دوس نداشت این بارویوا گرفتم خیلی خوشش اومد خوب میخوره

ویواکیدز میدم

من ازبهداشت میگیرم

ویوا کیدز بهترینشه

ویوا کیدز خوبه
البته‌پدیا هم‌خوبه اما ویواکیدز بهتره از اونه

پدیابست

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان همتا گلی🎀 مامان همتا گلی🎀 ۱ سالگی