باید ببینی بچه ت چ طعمی دوست داره من پدیا بست میدادم پسرم بدش میومد نمیخورد با اینکه خوشمزه بود
الان بیبی جویس میدم اونو میخوره
من پدیا میپم پسرم عوق میزد اصلا دوس نداشت این بارویوا گرفتم خیلی خوشش اومد خوب میخوره
ویواکیدز میدم
من ازبهداشت میگیرم
ویوا کیدز بهترینشه
ویوا کیدز خوبه
البتهپدیا همخوبه اما ویواکیدز بهتره از اونه
پدیابست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.