۴ پاسخ

ندادمو هیچوقتم نمیدم

دکتر واسه پسر من نوشت، به شدت عصبی شد و الکی موقع خواب گریه میکرد ولی نمیخوابید‌.به دکترش که گفتم، گفت قطعش کن

منم دادم ولی فایده ای نداشت

قبل عید دکتر برای آوش نوشت شبی نیم سی سی بهش میدادم برا اشتهاش خوب بود عصبیم نشد نمیدونم شایدم به خاطر اینکه مقدارش خیلی کم بود

سوال های مرتبط

مامان lian مامان lian ۴ سالگی
مامان سلین جعفری مامان سلین جعفری ۴ سالگی
نيلوفر نيلوفر قصد بارداری
مامان گل پسری مامان گل پسری ۴ سالگی