مامانا کسی به بچس راسیپ میده برای اشتها چطوره؟

۳ پاسخ

خیلی اشتها زیاد میکنه

مولتی سانستول بده راسیپ به شدت خواب اور هست و ادمو عصبی میکنه

خوبه ولی بچه رو عصبی میکنه خواب و غذاش خوب میشه
من دو دوره دادم ولی از چیزی ک روش زده کمتر دادم زیاد ک میدادی همش گریه وعصبی.چون چیزی نمیخورد اصلا دکتر بهش داد

سوال های مرتبط