راسیب میگن خوب نیست
راسیپ رو دکتر برای دختر من نوشت.گفت بچه رو عصبی میکنه پس شبا بده بهش.منم شبا موقع خواب میدم.صبح که بیدار میشه قشنگ صبحانه رو میخوره درحالیکه مواقع دیگه به زور دو تکه میخورد.بنظرم اشتها آور هست،من دخترم ۴سالشه و ۵سیسی میدم
نیم سی صبح نیم سی سی شب
من دو سی سی میدم
به نظرم نده من تجربه ای رو بچه ندارم ولی واسه خودم داده بود خیلییی اشتهام باز شده بود ولی به شدت عصبی و گیج خواب میشدم فقط میخواستم بخوام
عوارض داره خیلی بچه رو خمارمیکنه فقط خوابش میاد
بدت ین شربت تو عمرم دیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.