راسیپ عصبی میکنه خیلی من یه هفته به دخترم داده بودم اخلاق و رفتارش ۱۸۰ درجه تغییر کرده بود دیگه ندادم....تاثیر هم نداشت اصلا
عصبی میکنه بچه رو نده
نده افتضاحه
به شدت خواب آوره بچع گیج میشه
خیلی عصبی میکنه
راسیپ خوب نیس نده .
عوضش مکمل های ویتامینه بده.
مثلا لیکو زینک اشتهای پسر منو باز کرد
بدت ین شربت تو عمرم دیدم پرخاشگری میاره
نده خوب نیست
ن من میدم و راضیم یکی از اینا هم نبود اگ بهش بسازه خوبه
من همه نوع دارو دادم بچم اما این زهرمار نده
نده عزیزم ضررش زیاد تر از فایدست.
ولی تا ۴ سالگی با کم غذایی زندست پس ی چیزایی میخوره.ی کاری نکن که بعدا مریضی معده و کبد و ...آزارش بده
کم غذایی مریض نمیکنه ولی دارو شیمیایی داغون میکنه ها...
من دوره های غذا های پر کالری دارم حتی حجم کم هم بخوره وزن میده و همش از غذا های سالمن
دادن راسیپ بزرگترین اشتباه زندگی هر فردیه
بچه ب شدت پرخاشگر میشه
دیوار راس رومیره بالا
چی هست؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.