من خیلی بالا میارم و اشتها ندارم چکار کنم

۴ پاسخ

دکتر برو برات قرص میده برای من قرص داد خیلی خوب بود من دو سه تا خوردم سه تا بسته تا الان گذاشتم

من نمیارم بالا اما سردرد و حالت تهوع و سنگینی معده با وجود اینکه چیزی نخوردم اذیتم میکنه

لیموترش بو کن یا هر میوه ای که بوش دوس داری

قبل از بیرون اومدن از رخت خواب یه چیز شیرین مثل بیسکوییت بخور خیلی حالت بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان ایدا 🫀🫂 مامان مامان ایدا 🫀🫂 هفته سی‌وپنجم بارداری