۷ پاسخ

به دکترت بگو

چند ماه اقدام بودی

امپول ازاد سازیتو دور‌ناف زدی یا عضلانی؟

گلم چه علائمی داری منم ازادسازی زدم امروز روز ۱۰ میشه هیچ علائمی ندارم فقط گاهی تخمدان راستم درد میگیره اونم خیلی کم

چ جوری تو هفته ۳ فهمیدی بارداری گلم

من توی ماا اخر استفده کردن

فقط دکتر

سوال های مرتبط

مامان نقلی مامان نقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفتم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لپ لپی مامان لپ لپی هفته بیست‌ویکم بارداری