۴ پاسخ

نه تب نیس

نه تب نیست

هر تب سنجی نیاز نیست حساب بشه
تا ۳۷/۲هم تب نیست شاید گرمشه

دیجیتالی زیربغلی تب سنجته؟ یا تفنگی

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی