دوستان توی ماه من حرکت جنین رو حس کردین؟😍

۸ پاسخ

اره من

منم ن هفده هفتم

منم نه

من نه هنوز

منم ی هفته میشه حس میکنم در حد نبض 🥹

بله من حس میکنم🤭

من ن از ۲۳ ب بعد حس میکردم

من از۱۷هفته حس کردم اول حباب بود الان ماهی قربونش برم🥹😂

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری