توی هفته ی من حرکت جنین رو حس میکنین!؟🫠🥲🥲🥲

۱۳ پاسخ

من فقط سفت میشه زیاد

جفت من لترال از هفته ۱۵ حس میکنم روزی شاید یکی دوبار

من کم حس میکنم

خیلی کم

اره ولی بعضی وقتا بعضی روزا هم نه

خیلی زیاد از هفته ۱۵مال من شدید بود حرکاتش در حدی رو لباس معلوم بود

خیلی کم ..جفتم قدامیه گاهی در حد نبض زدن یا وول خوردن ..ولی قشنگ میتونم بفهمم اینا حرکات بچست

ن من حس نمیکنم

اره خیلی ضعیف

من خیلی کم احساس میکنم

بله ولی بعضی روزا کم تر

خیلی زیاد حس میکردم

بله.

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وپنجم بارداری