سلام بچه ها به نینی هاتون قیمه میدین؟

۵ پاسخ

من غذا سفره کامل میدم

من کامل میدم قیمه و قرمه

بله خیلی ادویه نداشته باشه

اره من همه چی میدم البته ادویه مجاز میریزم زیادم روغن نمیزنم

شش ماهه بود میدادم .ابش ها .

سوال های مرتبط

مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی