۶ پاسخ

سرخ کرده برا خودمونم خوب نیس
قابل هضم نیست یعنی ارزش غذاسس نداره هرچند روغن خور نیست براش

نه فقط باروغن کم سرخ کن ک چرب نباشه اتفاقا خوبه سیب زمینی چاق کننده هم هس

نه من میدم هرزگاهی

ن من میدم از آبپز بیشتر دوس داره آبپز نمیخوره

اگه روغن ترانسه ترجیحا ندید. واسه ادم بزرگا هم خوب نیست حتی. میتونی کبابی کنی یا بذاری تو فر یا هوا پز .

نه بده بهش

سوال های مرتبط

مامان پناه 🧍‍♀️🫀🧍‍♂️🧚🥹 مامان پناه 🧍‍♀️🫀🧍‍♂️🧚🥹 ۱۱ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی