خانما شما موتور سوار میشید

۸ پاسخ

من سوار میشم اما کم

منم هرروز سوار میشم

اره منم هروز معمولا سوار میشم 😭

خیلی خطرناکه پن ۵ هفته یکی سقط شده فقط بخاطر همین سوار موتور شدن

سلام خیلی خطرناکه اصلا سوار نشید من یه بچم ۵ هفته سقط شد چون سوار موتور میشدم

منم فقط یک بار تو ۷هفتگی

نه مگه میشه خیلی خطر داره تو این دوره

ن خوب نیست موتور

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری