خانوما من سوار موتور بشم بده
جفتمم پایینه

۱۳ پاسخ

پس چجوری قبلا ک ماشین زیاد نبود همه موتور داشتن چیزی نمیشد؟؟ینی چون جفت پایین خطرناک یا کلا موتور خطرناکه

من ک سوار میشم

اصلا سوار نشو

جفت پایین باید استراحت مطلق باشی بعد میخای موتور سوار بشی🤦🏻‍♀️

اره اگه جفتت پایینه بده نشین

اره گلم
ولی من یه بار سوار شدم آروم میومدیم سوار نشی بهتره

یا خدا جدی میگی؟

کلا باید خیلی مراقب باشی موتور ‌ک جای خود دارد

بعععععله پیاده روی ام نباس زیاد بکنی

منکه سوار میشدم جفتمم پایین بود ان تی انومالی بالا رفته بود ولی باید اروم بری

۱۰۰٪

سوال داره؟ مشخصه بده

بله عزیزم بده

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری