خانما تو بارداری میتونیم سوار موتور شیم؟؟؟

۷ پاسخ

من امروز از دکترم پرسیدم ، گفت نه اصلا
منم این چند وقته یکم سوار شده بودم طول سرویکسم اومده بود پایین گفت دیگه اصلا سوار نشو

من یه بار نشستم خیلی لگن درد گرفتم وقتی پیاده شدم واژنم سِر شده بود انگار باسن و واژنم سوزن سوزنی میشد

من از روز اول دیگه سوار نشدم، اگر خدانکرده بیوفتی چی؟ بعدشم بخاطر طرز نشستن به بگنت فشار میاد

من سر پسر اولم تا ۷ماهگی سوار میشدم نمیدونستم مهمه
بعد تو ۷ماهگی متوجه شدن رحمم باز شده سرویکسم خیلی خیلی پایین
من فکر کردم مادرزادی اینجوری ام
خلاصه اون دوماه آخر ب بدترین شکل برا من گذشت ک از امپول و سرم زیادی پسرم وقتی ب دنیا اومد تو ۳ سالگی مشکل کلیه گرفت
ولی الان سر پسر دومم همش استراحتم سرویکسم ۴۰ بود فهمیدم ک از موتور بود ک اینجوری منو بیچاره کرد حتی واسه ۱۰متر هم نشین عاقبت و پشیمونی زیادی داره🥰

خطرناکه بنظرم سوار نشو

من سوار میشم حتی از ماه اول

من که سوار میشم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عامر کوچولو💙🍼 مامان عامر کوچولو💙🍼 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا🧿🐣 مامان معجزه خدا🧿🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه هفته سی‌ویکم بارداری